Thursday, May 5, 2011

x(

hmm .. erghh . ok aku baru je balik dari rumah eija  n mood aku terus jadi geram bercampur sedih bercampur marah n sebagainya lah . nak tau sebab pe ? yang tak mau tau tu tak yah lah baca. syuhh ,syuhh .sebabnya .... yaa tadi aku bersikap agak kurengs sopan kat dalam rumah orang . ala actly bukannya ramai pun duk usha .tuan rumah pun tak perasan ! antara faktor-faktor yang menyebabkan aku menjadi kurang sopan adalah biawak2 tu semua duk peli aku , tambah2 ketua biawak ! eeerghh benci gila siot !! nak tau macam mana boleh terjadi ? ok , ok . aku cita . first2 aku n kawan2 aku nak g rumah eija sambut birthday eija . *happy birthday syafiza* i really2 love you as a friend !muahhh <3 n also diyana n sakinah ! :DDD berbalik pada cita aku tu .diyana ajak la biawak2 mua p rumah eija first2 depa tak mau p . tapi yang ketua biawak tu kata nak p , aku ingat diorang tak p lah , bab depa nie suka main2 . (actly aku memang tak mau p kalau ketua biawak tu join sekali) tengok2 bila dah sampai rumah eija bape minit kemudian geng2 biawak tu mai termasuk lah ktua biawak . aku memang cukup geram ar . bukan pe aku memang tak mau bersemuka dengan ketua biawak . sebab dia mia mulut eee lazer gilah ! sebab tu lah aku tak suka bersemuka or nampak dia ! memang aku makin meluat dengan dia. yeahh aku pun tau dia pun meluat gak dengan aku . but kalau dah meluat dengan aku tak payah ar cari pasai dengan aku. masing2 tak yah cari pasai dah lah ! n lagi 1 aku memang cukup bara dengan ketua biawak tu . ! bila dia paku aku , aku still diam but bila dah makin menjadi-jadi aku memang tak boleh sabaq dah a bab tu aku tendang dia ! n aku tau dia memang cukup bara kat aku . tapi dia tak PIKIR ka dia yang cari nahas dulu then duk marah2 kat aku !! weiii please arr !!kalau nak gado dengan aku pun gak2 a  dah tau aku ganaz tak payah ar nak tunjuk ego hang . aku pun ada ego aku gak !!erhhhh BENCI , BENCI , BENCI !!!!! AKU BENCI LELAKI !!!!!! (not all but setengah je)  GO AWAY FROM ME LAH ! sejak akhir2 ni aku memang dah START jauhkan diri aku daripada dia ! srisly aku memang bahagia dengan kehidupan aku tanpa  nampak dia ! tapi erghhh hari ni ?!!!!!! aku benci gilaaa!!! weiii tolong lah weiihh aku nak hidup bahagia ! bukan hidup macam sekarang gadoh , gadoh n gadoh ! then bila paku dua2 pihak terasa ! apa nie ? hampa ingat baguih sangat ka duk gadoh2 ? suma duk senyap dah lar ! hisyyy aku elahhh !!!

Ya Allah aku mohon kepadaMU . jauhkan lah diri aku daripada berjumpa dengan dia / ternampak dia . aku dah tak tahan lagi nak berperangai macam nie .

luahan daripada hati sang penulis blog ini . kepada sesiapa yang kurang memahami tu takpe . memang saya tak nak korang paham . hehe . so ini blog saya suka hati sy ya nak merapu sorang2 . Terima Kasih .