Monday, April 11, 2011

aku dah penat !

senyumm . clikk . aku tak kata yang tu muka hampa, tapi dia yg kata. hahaha

Part 1 : oke . semua bagi aku dah settle . apa-apa pun yang berlaku selepas ni , aku malas nak dengar dah . aku memang dah PENAT ! aku sekarang dah bukak buku baru . ngee ~ . aku nak FOCUS dalam study . yeah aku tau aku ni tak lah pandai sangat dalam pelajaran . but aku bukan la bodoh sangat . haha . aku middle jaa . huhu . sebab tu la aku nak tingkatkan pretasi aku dalam pelajaran . hmm , aku rasa aku nak deactve acc FB aku , ni la salah satu PUNCA yang menyebabkan aku lalai . 2nd pulak BLOG . haha . sudeh-sudeh , SPM tinggal lagi berapa bulan je lagi . aku tak nak kecewakan diri aku , n family aku kalau result aku terok . haiyaa . insyaAllah aku boleh dapat result yang baik . AMIN .

comei an laki aku ?! kui3 xD

Part 2 : Tadi dalam kelas 2 waktu cikgu tak masuk . huhu best la gak . 1st waktu tu aku sembang-sembang la dengan member2 aku sambil ajar depa buat akaun . *cehh maklumlah aku punya akaun dah siap* tapi hampeh cuz avynesh tiru aku punya akaun . sedeh2 . macam mana lah dia nak jawab exam nanti kalau tiru orang jaa. isk3 . suka hati dia lah , bukan aku nak jawabkan akaun untuk dia kan2 ?! ngeh3. (hampeh punya kawan )  . Then , lepas masa pertama habis , mai la plak masa kedua (yela tak kan ketiga plak) . time tu cikgu nadia masuk , bukan aku nohh tapi CIKGU NADIA . nama je sama tapi mak , ayah lain2. haha .time tu laa aku tengok la sharifah n syazana duk buat something n tanya mcm2 kat cikgu nadia . aku pun heran la depa watpa. last2 sekali baru aku tau diorg duk buat MATH dengan cikgu nadia, aku ape lagi join kali lah. fuhhh ~ byk jugak ilmu aku dapat . syokk oo cikgu nadia ajaq , lebih kurang macam cikgu asyikin lah. paham gak . ! aku suka lah bila aku tak dapat sesuatu tapi bila dah berusaha barulah tau hasilnya. aaarghh indahnya perasaan ni . *aku dah gila kot* ahaha.

den aso cm nak kasik penumbok haa kat org yg suka mmperlekehkan den
Part 3 : sekarang aku memang dah minat jugak nak belajar ! *actly daripada dulu lagi juz malas je nak berusaha lebih * HAHA . aku tak suka kalau ada orang beri respond negatif pasal aku punya study , i mean macam diorg nanti kata ( ehh sejak bila hg berubah nak study ni , ehh sejak bila hg blajaq , BLAA BLAA BLAAA ) please lah wehh  , tak payah lah nak mengata ! lantak aku lah . yang duk KEPO paa . 
nasib bek den sabo , kalau tak nayo muka korg jadik gini haa.

 Part 4 : aku tak sukalah lah orang kepo pasal hal PERIBADI aku ! n aku tak suka orang yang jenis suka bawak cita , sat g menjaja cita tu kat situ , sat kat sana . erghh betoi2 hidup tak lama lah diorg nih . Nanti bila diorang tau sesuatu benda tu (hal prvcy la), mula lah nak cita kat org lain , bengong !! . haiyaa. boleh tak jangan duk kepo sangat tepi kain org ! jaga lah kain hampa sendiri ! aku pun tarak masa lah nak kepo tepi kain hampa !!sebab aku jenis yang pentingkan diri sendri so tarak masa aku nak amik tau k .  grrrrr ~!! cukup bara aku dengan org yg jenis mcm ni . !!
time ni org tengah malukan aku . fuhh mmg rasa roh mcm dah terkluar dah .


HAHAHAH !!



AKU TAK KACAU HAMPA , SO HAMPA JANGAN KACAU AKU OKEYH ? DEAL !


daaa ~